ကျွွောငာခကျြအွန်လိုင်းမြှင့်တင်ရေး

CPM - ကဘာလဲ? ကြော်ငြာထဲမှာ CPM သုံးစွဲဖို့ဘယ်လိုနေသလဲ?

ကွန်ယက်ပေါ်တွင်မီဒီယာနှင့်ဆက်စပ်ကြော်ငြာလှုပ်ရှားမှုစည်းရုံးရေးအသုံးပြုပုံဆိုကြော်ငြာင်း၏ခန့်မှန်းဘတ်ဂျက်တွက်ချက်။ ဖောက်သည်ကြော်ငြာကပိုက်ဆံကုန်တာဖြစ်ပါတယ်ရှိမရှိ, ထိုရန်ပုံငွေများကိုယင်း၏အကောင်အထည်ဖော်မှုများအတွက်ခွဲဝေပုံကိုကြည့်ရှုရန်အရေးကြီးပါသည်မဲဆွယ်စည်းရုံးရေးနှင့်ရည်ရွယ်အဖြစ်သူတို့အသုံးပြုကြသည်သောထိရောက်မှု။ ၏ထိရောက်မှု၏တွက်ချက်မှု CPM ၏အညွှန်းကိန်းဖြစ်ပါသည်တစျခုသောအအတော်ကြာညွှန်းကိန်းအပေါ်အခြေခံပြီးမီဒီယာစီမံကိန်းရေးဆွဲရေးအတွက်ကုန်ပစ္စည်းကြော်ငြာခြင်း။ အောက်တွင်ဖော်ပြထားသောထွက်ရှာတွေ့ - အသုံးပြုနိုင်ဖို့ဘယ်လိုဒီကိန်းဂဏန်းကဘာလဲ။

CPM - အဘယ်ကြောင့်လိုအပ်

CPM ကြော်ငြာကဘာလဲကနောက်ဆုံးရာစုကတည်းကလူသိများခဲ့တာဖြစ်ပါတယ်။ အဆိုပါ module ကိုမီဒီယာအတွက်အရပျကိုလုယူသောသူအပေါင်းတို့သည်ကြော်ငြာစည်းရုံးလှုံ့ဆော်ရေးအတွက်အသုံးပြုခဲ့သည်။ ထုတ်ဝေခြင်း, ရုပ်မြင်သံကြားနှင့်ရေဒီယို station နေဆဲကြော်ငြာ၏ကုန်ကျစရိတ်တွက်ချက်ဖို့ဒီကိန်းဂဏန်းကိုအသုံးပြုပါ။ ကတစ်ခုတည်းဦးတည်ရာမရဖြစ်ပြီး, ဖြစ်နိုင်သမျှဝယ်လက်ထောင်ပေါင်းများစွာ၏ display ကိုကြော်ငြာ၏စျေးနှုန်းမှကြွလာသောအခါ CPM ကိစ္စတွင်အတွက်အသုံးပြုသည်။ တစ်ချိန်တည်းမှာပင်နှင့်စောင်ရေသို့ဤဝေါဟာရကိုထားခဲ့ပါတယ်။ အဆိုပါ CPM နှုန်းကိုဆုံးဖြတ်ထားခဲ့ပါတယ်ဒါကြောင့်ကြော်ငြာပလက်ဖောင်းများ၏ပိုင်ရှင်များမှသာဒီတန်ဖိုးကိုတန်ဖိုးရှိရှိခဲ့အကောင့်သို့ယူပြီး, ၎င်းတို့၏စောင်ရေနှင့်အကြောင်းအရာအလိုက်အာရုံနှင့်အတူကြော်ငြာလည်ပတ်နိုင်ဘူး။

CPM defining

CPM ၏ရိုးရှင်းချက်နှင့်အဓိပ္ပါယ် - တထောင်နှုန်းကုန်ကျစရိတ်ဖြစ်ပါတယ်။ ရောမဂဏန်း, အရှင် 1000. အဓိပ္ပာယ်သည် CPM သောအရာကို၏မေးခွန်းကို, သင်သည်ဤတထောင်ကြော်ငြာဆွဲဆောင်မှုနှုန်းစျေးနှုန်းကြောင်းပြောပါနိုင် - module ကိုအင်္ဂလိပ်စကားများကုန်ကျစရိတ်-Per-တစ်ထောင်, M ကဘယ်မှာ၏အမည်ကနေလာပါတယ်။ ဒီအချက်များ၏ သာ. ကြီးမြတ်နှုန်း - ပိုအချိန်ပိုမကြာခဏကရေဒီယိုအပေါ်ကစားသို့မဟုတ်တီဗီ channel မှာကိုဖတ်ရှုနေသည်, ထိုသတင်းစာများ၏စာမကျြနှာနဲ့မဂ္ဂဇင်းအပေါ်အဲဒီမှာကြော်ငြာဖြစ်ပါတယ်။

CPM ကြော်ငြာအွန်လိုင်းကင်ပိန်းတွက်ချက်

အင်တာနက်ကိုတွင်, အခန်းကဏ္ဍကို ကြော်ငြာ၏ သူတွေကိုနှောင့်အယှက်အသုံးပြုသူများနှင့်ဒါရေပန်းစားနေသောတဲ့ pop-ups, နှင့်ကြော်ငြာပလက်ဖောင်း၏ပိုင်ရှင်မှပိုက်ဆံဆောင်ကြဉ်း - များသောအားဖြင့်နဖူးစည်းစာတမ်းတွေကစား။ ပိုကလူဒီက web page ကိုကြည့်ဆိုက်က The ပိုပြီးလူကြိုက်များ, ဒီ site ပေါ်တွင် ပို. စျေးကြီးကြော်ငြာဖောက်သည်ကုန်ကျမည်ဖြစ်သည်။

နဖူးစည်းစာတမ်းမြင်၏အသုံးပြုသူအကြီးဆုံးဖြစ်နိုင်တဲ့အရေအတွက်ကစိတ်ဝင်စားကြော်ငြာ။ အောက်မှာဖေါ်ပြတဲ့အတိုင်းထို့ကြောင့် CPM ကားအဘယ်သို့သောကြောင့်သင်္ချာကိုပြသနိုင်ပါတယ်:

CPM = (ထိုကြော်ငြာနိုင်ရန်စုစုပေါင်းစျေးနှုန်း) / (နေ့ကနဖူးစည်းစာတန်းနှုန်းအမြင်များ၏စီစဉ်ထားနံပါတ်) * 1000 ။

အခုတော့က CPM ရှင်းပါတယ် - ကကဘာလဲဆိုတာ။ ကြော်ငြာထဲမှာအရေးအပါဆုံးညွှန်းကိန်းတစ်ခုဖြစ်ပါသည်။ တစ်ခုကကြော်ငြာသင်သတင်းအချက်အလက်ကွန်ရက်ပေါ်တွင်တထောအသုံးပြုသူများကိုပြသထားပြီးကြောင်းသေချာစေရန်ဆိုက်၏ပိုင်ရှင်ပေးဆောင်ဖို့လိုအပ်ငွေဘယ်လောက်တွက်ချက်နိုင်ပါတယ်။

အမြင်အာရုံ, ဒီတွက်ချက်မှုရိုးရှင်းတဲ့ဥပမာအားဖြင့်သရုပ်ဖော်နိုင်ပါတယ်။ တစ်ဦးအားမရ၏ကုန်ကျစရိတ် site ပေါ်တွင်နဖူးစည်းစာတမ်း တစ်ပေါ်တယ်၏ဤ website ၏စာရင်းဇယားများတစ်ပါတ်ဆိုက် 10 တထောင် browsing ကွောငျးဖျောပွသ, တစ်ပတ်ကို $ 400, ဥပမာဖြစ်ပါသည်။ အသုံးပြုသူများသည်။ ထို့ကြောင့်ရိုးရှင်းတဲ့တွက်ချက်မှုတစ်ခုတန်ဖိုးကိုပေးသည်:

သတင်းအချက်အလက် advertising တထောတွေ့ကြုံနှုန်း CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 ။

ကြော်ငြာရှင်များအတွက်အကြောင်းအရာအလိုက်က်ဘ်ဆိုက်မှာနဖူးစည်းစာတမ်း၏ရိုးရှင်းသရုပ်ပြအများစုသိကောင်းစရာများကြောင်းကိုနားလည်သင့်တယ်။ စာမကျြနှာလည်ပတ်ခဲ့သူအပေါင်းတို့တသောင်း၏လူများ, နဖူးစည်းစာတန်းပေါ်ကလစ်နှိပ်ပါရန်သေချာစေပါသည်ဟုအဘယ်သူမျှမအာမခံချက်ရှိပါသည်။ အဆိုပါဧည့်သို့လင့်ထားသည်ချင်သို့မဟုတ်မည်မဟုတ်ရှိမရှိ - ကနဖူးစည်းစာတမ်း၏ဆွဲဆောင်မှုကြောင့်အပေါ် posted ကြောင်းသတင်းအချက်အလက်များပေါ်တွင်မူတည်သည်။ တစ်ခုချင်းစီကိုဆိုက် CPM option ကိုတွက်ချက်ဖို့အားလုံးကိုသင့်ဒေတာများကိုလိုအပ်ပါသည်။ ဒါဟာသင်နားလညျနိုငျဆိုက်ပိုင်ရှင်မှအမြတ်အစွန်းသည်။ သို့သော်ကြော်ငြာ, အဆုံးအသုံးပြုသူသည်၎င်း၏အရည်အသွေးနှင့်စိတ်ဝင်စားစရာကောင်းတဲ့ဖောက်သည်များ၏လုပ်ငန်းတာဝန်များတွင်ထည့်သွင်းထားပါသည်။

ပံ့ပိုးမှု module တစ်ခု CTR နည်း, တွက်ချက်မှုနည်းလမ်းများ

CTR နည်းအညွှန်းကိန်း - အခြားညွှန်ပြချက်စဉ်းစားရန်ကုန်ကျစရိတ်ကိုလျှော့ချရန်။ နာမတော်ကိုအမှီ ပြု. လည်းအင်္ဂလိပ်ဘာသာစကားကနေလာမယ့်ကလစ်နှိပ်-မှတဆင့်နှုန်းသည်နှင့်တူလုံးဝအသံကဖြစ်ပါသည် - CTR နည်းမှုနှုန်း။ CTR နည်းလူများနဖူးစည်းစာတန်းပေါ်နှိပ်လိုက်ပြီးစာမျက်နှာကြော်ငြာဖောက်သည်ကိုသွားမည်မျှကိုသင်ပြသထားတယ်။ ဒီမော်ဂျူးပိုမိုသင့်လျော်သောလိုအပ်ပါကကြည့်ကြော်ငြာကြောင့်၎င်း, ရွေးကောက်တော်မူသော site ၏မှန်ကန်မှုအပေါ်မူတည်သည် သာ. ကြီးမြတ်ဖြစ်နိုင်ခြေကိုနဖူးစည်းစာတမ်းအပေါ်သတင်းအချက်အလက်နှင့်ကလစ်စိတ်ဝင်စားသည့်ဧည့်သည်ပါ။ အောက်မှာဖော်ပြထားတဲ့အတိုင်းဤညွှန်ပြချက်တွက်ချက်၏နည်းလမ်းဖြစ်ပါသည်:

CTR နည်း = (ထိုနဖူးစည်းစာတန်းပေါ်နှိပ်လိုက်ကြောင့်အသုံးပြုသူအရေအတွက်က) / (အနဖူးစည်းစာတန်းနေ့ရက်ကာလ၌အမြင်များ၏စီစဉ်ထားနံပါတ်) * 100% ။

ဥပမာ, ကြော်ငြာများကိုမြင်လျှင်သူ 20 တထောင်ကလူလျှင်, CTR နည်းတွေကအနိမ့်ကန့်သတ်အထက်ဖြစ်သော 000 * 100 ဦး = 4%, 800/20 သည် link တစ်ခု 800 အသုံးပြုသူများသည်နောက်တော်သို့လိုက်ကြပြီ။

အင်ပါယာ 3-5% ၏နိမ့်ဆုံး CTR နည်းကြောင်းသက်သေပြ။ လျော့နည်းလျှင်, အလားအလာဖောက်သည်တစ်ဦးလျှင်ကုန်ကျမျှော်မှန်းအမြတ်အစွန်းထက်ကျော်လွန်ပါလိမ့်မယ်, နှင့်ကြော်ငြာထိရောက်မှုထည့်သွင်းစဉ်းစားလိမ့်မည်။

အညွှန်းကိန်းများအသုံးပြုခြင်း

ကျဉ်းမြောင်းသောပစ်မှတ်ပရိသတ်ကိုရွေးချယ်ခြင်းသည့်အခါ CPM ကိုအသုံးပြုနိုင်ပါတယ်။ ဥပမာ, နဖူးစည်းစာတန်း site ကိုပလက်ဖောင်းမိန့်ရသောအခါအသက်အရွယ်, ကျားမ, နေထိုင်ရာအရပ်အားလုံးမှတ်ပုံတင်ပြီးဧည့်သည်များ၏အကျိုးစီးပွားနှင့် ပတ်သက်. ကြော်ငြာရှင်များသတင်းအချက်အလက်ပေးစွမ်းသည်။ အရှင်တပ်မက်လိုချင်သောအနဖူးစည်းစာတမ်းကိုသာမြှင့်တင်ရေးထုတ်ကုန်တွက်ချက်ခဲ့သည့်အပေါ်ရှိသူများသည်အသုံးပြုသူများမှပေါ်လာသည်။ တစ်ချိန်တည်းမှာကင်ပိန်း၏ဘတ်ဂျက်ပိုပြီးစီးပွားရေးအရနှင့်ပိုပြီးထိထိရောက်ရောက်စားသုံး။

သင်တို့သည်လည်းအကောင့်ထဲသို့အမြဲတမ်းအဖွဲ့ဝင်များ၏လှုပ်ရှားမှုယူသင့်ပါတယ်။ ပိုမကြာခဏအတူတူပင်ဧည့်သည်တူညီသောကြော်ငြာထုတ်ကုန်ကိုမြင်, ပိုငွေကြော်ငြာရှင်များအနေဖြင့် debited, ဒါပေမယ့်ဒီကနေဖောက်သည်မှာဖောက်သည်မရှိတော့ဖြစ်လာနေသည်။ ဖောက်သည်ဖို့ဆန္ဒရှိရလဒ်များကိုဆောင်ကြဉ်းရန်ဤကြော်ငြာပလက်ဖောင်းအားဖြင့်ထောက်ပံ့အချက်အလက်များ၏နက်ရှိုင်းသောခွဲခြမ်းစိတ်ဖြာနှင့် တွဲဖက်. ထို့ကြောင့်စာတတ်မြောက်တွက်ချက်မှုညွှန်းကိန်း CPM နှင့် CTR နည်း။

စည်းရုံးလှုံ့ဆော်ရေးရဲ့အစမှာအကောင့်ထဲသို့ခေါ်ဆောင်သွားသင့်ကြောင်းနောက်ထပ်အချက်။ ငွေပေးချေမှုရမည့်ထိတွေ့သို့မဟုတ် CPM, ဒါမှမဟုတ် CTR နည်း၏စည်းကမ်းချက်များ၌နိုင်ပါသည်။ တနည်းအားဖြင့်ဖောက်သည်ကြော်ငြာ modulo CPM နဖူးစည်းစာတမ်း၏အနှစ်သာရကိုနားလည်ရမယ် - ကကလစ်တစ်ချက်နှိပ်များအတွက်ငွေပေးချေသည်မဟုတ်, တစ်ခုသာထုတ်ကုန်ပစ္စည်းသရုပ်ပြကြော်ငြာများအတွက်

တက်ကဉျြးခြုပျ

အဆိုပါ CPM သောအရာကိုမေးသောအခါ, သင်သည်ဤ option ကိုတစ်ဦးအထူးသဖြင့်ကြော်ငြာ၏ထိရောက်မှုကို၏ခွဲခြမ်းစိတ်ဖြာအတွက်အရေးအပါဆုံးတဦးဖြစ်တယ်ဆိုတာပြောနိုင်, နှင့်ကြော်ငြာဘတ်ဂျက်တွက်ချက်သည့်အခါတွင်လည်းအကောင့်သို့ယူရမည်ဖြစ်သည်။ အကောင့်ထဲသို့ခေါ်ဆောင်သွားခြင်းနှင့်စွပ်စွဲအဆက်အသွယ်ပမာဏကိုကြော်ငြာသတင်းအချက်အလက်နှင့်အတူအလားအလာဖောက်သည်များနှင့်ဆင်တူအကြောင်းအရာအလိုက်အာရုံနှင့်အတူမျိုးစုံက်ဘ်ဆိုက်များပေါ်တွင်နဖူးစည်းစာတန်းနေရာချထား၏ကုန်ကျစရိတ်။ ဤအ parameters များကိုပေးကအထူးသဖြင့်ကြော်ငြာပလက်ဖောင်းများ၏ထိရောက်မှုတွက်ချက်ခြင်းနှင့်အောင်မြင်စွာကြော်ငြာဘတ်ဂျက်ကျွမ်းကျင်ဖို့ဖြစ်နိုင်ပါတယ်။

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 my.unansea.com. Theme powered by WordPress.